Kimsalabling - Informatie & contact

Klantenservice

 Vragen

Heb jij een vraag, opmerking of klacht?
Stuur dan een email aan info@kimsalabling.nl of vul het 
contactformulier in.
Het is ook mogelijk om via facebook of instagram een bericht te sturen of een What's app naar 06-82049833
Omdat Kimsalabling persoonlijke service belangrijk vindt, krijg jij zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 24 binnen uur, een reactie. Voor klachten wordt een gepaste oplossing gevonden.
Benieuwd naar de klachtenregeling? Deze kan je terugvinden in de algemene voorwaarden. Zie hier voor de
Europese regelgeving.

Wil jij meer informatie over Kimsalabling?
Kijk dan bij het kopje Bedrijfsinformatie

 Algemene voorwaarden

De algemene voorwaarden zijn hier te vinden.
Het privacybeleid is hier te vinden.

 Betaling

Bij verzending van de bestelling is het mogelijk om te betalen met bankoverschrijving, iDeal of achteraf betalen.
Voor betaling met iDeal of achteraf betalen worden geen extra kosten in rekening gebracht.

 Verzending

Alle artikelen in de webshop zijn op voorraad en direct leverbaar.
Jouw bestelling wordt binnen 24 uur verzonden indien je hebt betaald met iDeal of achteraf betalen.
Indien je hebt gekozen voor een bankoverschrijvijng, wordt de bestelling binnen 24 uur na ontvangst van de betaling verzonden.
Indien het niet lukt om de bestelling binnen 24 uur te verzenden (bijvoorbeeld bij op maat gemaakte sieraden of vakantie), ontvang je hiervan bericht of staat dit op de homepage vermeld.

De verzendkosten zijn afhankelijk van de wijze van verzending en worden in het winkelmandje aangegeven.
De tarieven zijn als volgt:

Brievenbuspost
(op eigen risico)
€2,75
Brievenbuspakketje
(met track & trace)
€4,10
Pakket
(met track & trace)
€6,75
België pakket
(zonder track & trace)
€9,30
België pakket
(met track & trace)
€13,00
Duitsland pakket
(zonder track & trace)
€9,30
Duitsland pakket
(met track & trace)
€13,00


Indien voor brievenbuspost of brievenbuspakketje wordt gekozen, terwijl het niet aannemelijk is dat de bestelling hierin past (zoals een jas), worden achteraf de extra verzendkosten in rekening gebracht.
Brievenpuspost is op eigen risico en niet te traceren. De kosten van brievenbuspost bestaan uit administratie-, verpakking- en verzendkosten. De kosten van brievenbuspost zijn €2.75. Eventueel teveel of te weinig betaalde postzegels worden niet verrekend.

De verzending is gratis bij bestellingen van €40,00 of meer in Nederland!  In België en Duitsland is verzending gratis bij bestellingen van €60,00 of meer!


 Gratis inpakservice


Het is mogelijk om jouw bestelling gratis als cadeau te laten inpakken, dit kan je tijdens het bestelproces aangeven bij het veld 'Opmerking'.
Jouw cadeau kan ook rechtstreeks naar de gelukkige worden verzonden. Geef hiervoor bij afleveradres het adres op van de ontvanger van het cadeau en bij factuuradres jouw eigen adres.



 Retourprocedure

Je kunt jouw bestelling, het liefst zo snel mogelijk, uiterlijk tot 14 dagen na ontvangst deze zonder opgave van reden annuleren. Na annulering van de bestelling dien je deze binnen 14 dagen retour te sturen. Indien je jouw volledige bestelling retourneert krijgt je het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten geretourneerd.
Indien je een deel van de bestelling retourneert, ontvangt je het bedrag dat je heeft betaald voor het geretourneerde product retour.
De verzendkosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.
Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, dient het product met alle geleverde toebehoren in de originele verpakking retour te zenden. Het product dient ongedragen en onbeschadigd te zijn.
Je kunt een retour aanmelden door een email te sturen aan info@kimsalabling.nl of door gebruik te maken van het herroepingsformulier en dit per email te sturen.
Het verschuldigde retourbedrag zal binnen 14 dagen na ontvangst van de retour worden teruggestort mits het product in goede orde retour ontvangen is.
Op maat gemaakte sieraden, cadeaubonnen en oorbellen (vanwege de hygiene) zijn uitgesloten van retournering.


 Garantie


Op alle artikelen ontvangt u 2 weken garantie. Indien het artikel onverhoopt beschadigd of kapot is die je dit binnen de garantieperiode kenbaar te maken per email aan info@kimsalabling.nl. Graag bij de email een foto toe te voegen van het beschadigde / kapotte artikel. Na beoordeling, zal een gepaste oplossing worden geboden.
Waterschade of stootschade vallen niet binnen de garantieregeling.
De onderstaande onderstaande tips dienen ten altijd in acht te worden genomen.

  • Zorg dat sieraden niet vochtig of nat worden. Doe sieraden af bij het afwassen, sporten, zwemmen en bewaar sieraden niet in de badkamer. Doe oorbellen alleen in bij droog haar.
  • Doe sieraden af bij huishoudelijk werk waarbij schoonmaakmiddelen worden gebruikt.
  • Laat crèmes en parfum eerst intrekken, voordat je de sieraden aandoet.
  • Leg sieraden niet in de zon.
  • Bewaar sieraden op een donkere plek.
  • Pas op dat je de sieraden niet stoot.
  • Doe sieraden af wanneer je gaat slapen.
  • Maak sieraden schoon met een schone, zachte doek om krasjes te voorkomen.
  • Sieraden dienen niet op of tegen elkaar te worden bewaard. Bewaar de sieraden afzonderlijk, bijvoorbeeld door het gebruik van organzazakjes.


 FAQ

Hieronder vind je antwoord op een aantal veelgestelde vragen.

Hoelang duurt het voordat ik mijn pakketje ontvang?
Kimsalabling verstuurt jouw bestelling op werkdagen binnen 24 uur.
Indien je kiest voor brievenbuspost is jouw bestelling niet traceerbaar, maar wordt normaliter de volgende dag door PostNL bezorgd (op zondag en maandag is geen postronde).
Indien je kiest voor verzending met track & trace code ontvang jij de track & trace code van PostNL en kun jij zelf jouw pakketje volgen.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland van brievenbuspost zijn €2,50, indien je kiest voor een brievenbuspakketje met track & trace code zijn de verzendkosten €4,00 en een regulier pakketje met track & trace code kost €6,75. Verzending binnen Nederland is GRATIS indien jouw bestelling meer dan €40,00 is.
De verzendkosten naar België zijn €9,00 voor een pakketje zonder track & trace code.

Kan ik ook een bestelling plaatsen als ik niet in Nederland of België woon?
Dat is mogelijk, stuur een schreenshot van jouw gevulde winkelmandje en wij berekenen de verzendkosten en sturen na akkoord jouw een factuur.

Ik wil een sieraad op maat laten maken is dat mogelijk?
Dat is mogelijk, stuur email met jouw idee eventueel met voorbeeldplaatjes en wij sturen zo snel mogelijk een bericht terug over wat mogelijk is.

Ik  wil graag iets bestellen, maar er staat uitverkocht, wanneer is het product weer te bestellen?
Stuur even een email en wij gaan kijken of en wanneer jouw product weer op voorraad komt.


Hoe kan ik het snelste in contact komen met de klantenservice?
Stuur een email aan info@kimsalabling.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op.
Je kunt ook een What's app berichtje sturen aan 06-82049833


 

Wil jij een leuke verrassing ontvangen?

Meld je nu aan voor de nieuwsbrief en
ontvang een email met een leuke verrassing!